Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Otevřít navigaci
Zpět
FLKŘ

Mimořádné opatření

Vážení studenti,

na této stránce budou zveřejněny aktuální informace o průběhu výuky, ale také opatřeních a rozhodnutích, která jsou aktuálně vydávána nejen pro naši fakultu, ale pro celou Univerzitu Tomáše Bati ve Zlíně. Žádáme studenty, aby tuto stránku alespoň jednou týdně navštěvovali a přečetli si aktuální pokyny a informace o výuce. Mimo jiné se zde budou také objevovat články a rozhovory s našimi akademiky na téma koronavir.

Bereme na vědomí, že máte mnoho otázek, na které byste rádi dostali odpověď. Nyní Vám nabízíme FAQ po dobu omezení výuky. Jelikož se ale situace opravdu mění ze dne na den, budeme tyto otázky dále upravovat a zpřesňovat. Kdybyste ale přeci jenom potřebovali zodpovědět i další, tyto směřujte prosím na e-mail m_dzermansky@utb.cz. Případné odpovědi budou co nejrychleji zodpovězeny paní děkankou na těchto stránkách.

Chtěli bychom také poprosit studenty, kteří se, jakkoliv podílejí na pomoci v rámci šíření koronaviru, ať už například s rozvozem/nákupy pro důchodce, zdravotnická opatření, šití roušek nebo jinak, aby se ozvali Ing. Martinu Džermanskému na email m_dzermansky@utb.cz. Jedná se pouze o interní informaci, abychom mohli zřídit databázi, našich studentů podílejících se na výpomoci. Rádi bychom také např. znali i Váš příběh  pomoci či vlastní realizaci, důvody pomoci aj, které po odsouhlasení s Vámi bychom prezentovali.

Pro ty z Vás, kteří jste se ještě nezapojili, ale rádi byste se zapojili do boje proti koronaviru, existuje mnoho stránek, kde se můžete přihlásit. V rámci města Uherské Hradiště můžete využít například oficiální stránky města.

Aktuality

 

25.10.2021

Předcházení šíření onemocnění COVID-19 mezi studenty UTB

8.9.2021

Předcházení šíření onemocnění COVID-19 mezi studenty UTB

31.8.2021

V návaznosti na vydání nových opatření Ministerstva zdravotnictví ČR, vydávám aktualizované Rozhodnutí rektora č. 27/2021 související s chodem naší univerzity, které je platné od úterý 31. 8. 2021 do odvolání. Plnou verzi Rozhodnutí rektora naleznete zde

1.7.2021

Vážení studenti a kolegové, situace související s pandemií COVID umožnila v ČR rozvolnit další opatření a od dnešního dne již skončila povinnost zaměstnavatele povinně testovat své studenty a zaměstnance. Pro provoz naší univerzity tak budou platit až na výjimky jen ta omezení, která nastaví Vláda ČR ve svých mimořádných opatřeních. Ode dneška tedy platí, že se zaměstnanci ani studenti nemusí pro vstup do budov UTB testovat a na UTB jsou zrušena všechna odběrová místa zřízená pro testování studentů a zaměstnanců UTB.  Stále platí, že všichni zaměstnanci mají nařízeno bezodkladně oznámit karanténní opatření související s nemocí COVID-19. Seznamte se, prosím, s aktuálním zněním RR 24/2021

10.5.2021

Byla povolena prezenční výuka, a proto můžeme realizovat laboratorní cvičení předmětu Technická chemie (L2STC). Absolvováním laboratoří a odevzdáním protokolů z těchto cvičení splníte druhou polovinu podmínky pro získání zápočtu (první část – zápočtový test na seminářích). Výuka laboratoří proběhne v blocích. Tyto bloky budou realizovány ve dvou dnech po sobě jdoucích, tak aby nebyl Váš čas zbytečně natahován a mohli jste se soustředit na další studium. Výuka je plánována v termínu od 17.5. – 3.6. 2021 od 8 do 17 hod., kdy musíte splnit 6 zadaných úkolů (tj. 3 úkoly za den) a jste rozděleni do celkem 6 skupin. Dodržujeme nastavené dvojice a skupiny, které byly již naplánovány na začátku tohoto semestru.

22. 4. 2021


Studenti UTB mohou vstoupit do prostor UTB za předpokladu, že nemají příznaky respiračního onemocnění a současně splňují alespoň jednu z následujících podmínek:

1. Mají platný negativní test na COVID-19 z odběrového místa UTB. Na testování v odběrových místech UTB je třeba se registrovat prostřednictvím rezervačního systému https://covid-student.utb.cz/. Berte prosím v potaz, že registrace na termín se uzavírá vždy 24 hod. předem, registrujte se tedy včas. Potvrzení o negativním výsledku testu je platné po dobu 7 dnů a bude vám vystaveno přibližně 20 minut po testování.

2. Mají platný negativní test na COVID-19 (ne starší 48 hodin), který byl proveden poskytovatelem zdravotních služeb (veřejná odběrová místa).

3. Jsou držiteli certifikátu o provedeném očkování (a uplynulo 14 dní od ukončení očkovacího schématu).

4. Prodělali onemocnění COVID-19, a od prvního pozitivního výsledku testu neuplynulo více jak 90 dní.

12. 4. 2021 – Přítomnost na fakultě v případě zkoušek dle platného mimořádného opatření MZ ČR ze dne 6. 4. 2021 je možná od 19. 4. 2021 v režimu 9 studentů a 1 zkoušející a to za podmínek:
1) mít u sebe Průkaz studenta UTB,
2) mít platný negativní test ne starší 7 dnů (prostudujte RR 9/21),
3) mít respirátor FFP2 nebo KN95.

1.3.2021 – Dočasná omezení a přijatá opatření na Univerzitě Tomáše Bati ve Zlíně v souvislosti s výskytem nemoci COVID-19 (ruší Rozhodnutí rektora č. 5/2021 a platí do 21. 3. 2021 do 23:59 hod.) Rozhodnutí rektora č. 7/2021
P1 – Formulář pro cesty mimo okres  

P2 – Čestné prohlášení

 

24.2.2021 Z důvodu opakovaného zhoršení epidemiologické situace dochází k dalšímu zpřísnění vládních opatření a bylo vydáno Rozhodnutí rektora č.5/2021

15.2.2021 Z důvodu pokračování nouzového stavu jsme nuceni prodloužit omezující opatření RR/ 1/2021 související s chodem naší univerzity do 28. února 23:59 hod.

22.1.2021 Dočasné opatření v souvislosti s výskytem nemoci COVID-19″ s platností do 14. února 23:59 RR/2/2021

8.1.2021    Dočasné omezení výuky na Univerzitě Tomáše Bati ve Zlíně a přijatá opatření v souvislosti s výskytem nemoci COVID-19″ s platností od pondělí 11. ledna 2021 RR/ 1/2021

27. 10. 2020

16. 10. 2020

U Fakulty logistiky a krizového řízení vzniklo nové odběrové místo COVID-19. Toto odběrové místo se nachází u Slovácké tržnice a provozuje jej soukromá společnost IFCOR.

FAQ:

Co s sebou?

  • Roušku
  • Občanský průkaz nebo pas
  • Vytištěnou žádanku z objednávkového formuláře (pouze samoplátci)
  • Platební kartu / přesně odpočítanou hotovost (pouze samoplátci)

Kdy a kde budu mít výsledek?

  • Do 24 hodin od odběru na Vámi uvedený email

Kolik zaplatím za odběr a test?

  • 1750 Kč
  • 2000 Kč s certifikátem pro překročení hranic České republiky

Jaké je provedení odběru a testu?

  • Odběr je proveden výtěrem z horních cest dýchacích
  • Analýza je provedena metodou RT-PCR

Pro více informací, navštivte stránky www.ifcor.cz

15. 10. 2020

14. 10. 2020

  • Uherskohradišťská nemocnice vzhledem ke zvýšené absenci zaměstnanců a zároveň ke zvýšeným nárokům na množství poskytované péče v souvislosti s epidemií COVID-19 hledá BRIGÁDNÍKY na výpomoc s provozem. Pro více informací navštivte tyto webové stránky.

13. 10. 2020

Na základě usnesení vlády č. 1022 ze dne 12. 10. 2020

  • je zakázána osobní účast na výuce,
  • zkoušky jsou povoleny za přítomnosti maximálně 10 osob,
  • toto se vztahuje také na kurzy CŽV.

Usnesení omezuje také provoz na vysokoškolských kolejích:

  • výjimku mají studenti, kterým byla uložena pracovní povinnost podle krizového zákona,
  • výjimku mají studenti, kterým byla uložena pracovní povinnost.

Dále na kolejích mohou zůstat studenti, pro které je kolej bydlištěm dle ustanovení par. 80 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb, občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů, a tuto skutečnost škole doloží prohlášením.

Pokud jsou na kolejích ubytováni studenti, kteří mají zároveň pracovně právní poměr s vysokou školou, mohou na kolejích zůstat ubytovaní za účelem výkonu práce.

MŠMT nicméně doporučuje vrátit se domů a omezit své sociální kontakty.

Pokud mají někteří studenti obavy z návratu domů z důvodu možnosti nakažení členů své domácnosti, Ministerstvo zdravotnictví nabízí možnost bezodkladného otestování takových studentů na Covid-19 prostřednictvím mobilních odběrových týmů. Pokud se student nechává testovat na Covid-19 a/nebo čeká na výsledky těchto testů, předpokládá se, že zůstane do doby těchto výsledků na koleji. V případě pozitivního testu zůstává student na koleji v karanténě/izolaci.

12. 10. 2020

9. 10. 2020

  • Rozhodnutí rektora RR_34_2020Rozhodnutí rektora, kterým se na základě Usnesení vlády ČR od 12. října 2020 zakazuje osobní přítomnost studentů na výuce.

25. 9. 2020

18. 9. 2020

  • Rozhodnutí rektora RR_31_2020 – nošení ochranných prostředků dýchacích cest s účinností od 18. 9. 2020, zrušena výjimka z nošení roušek pro pedagogy při výuce.

16. 9. 2020

  • Rozhodnutí rektora RR_30_2020 – omezení prezenční výuky na nejvýše 50 osob a omezení konání veškerých akcí organizovaných ve vnitřních prostorách převyšujících 50 osob.

10. 9. 2020

29. 7. 2020

Dle rozhodnutí pana rektora RR_25_2020 se od čtvrtka 30. 7. 2020 v souvislosti se zhoršením epidemiologické situace spojené s onemocněním COVID -19 a po konzultaci s pracovníky Krajské hygienické stanice ve Zlíně nařizuje povinné nošení prostředků ochrany dýchacích cest (např. roušek) ve všech vnitřních prostorách UTB. Více informací nalezente v přiloženém rozhodnutí.

7. 5. 2020

Akturální rozhodnutí rektora “Dočasné omezení výuky na Univerzitě Tomáše Bati ve Zlíně a přijatá opatření v souvislosti s výskytem nemoci COVID-19” s platností od pondělí 11. 5. 2020.

6. 5. 2020

Rozvrhy náhradní výuky pro kombinovanou formu studia pomocí MS Teams:

27. 4. 2020

24. 4. 2020

23. 4. 2020

Vážení studenti, věnujte pozornost následujícím dokumentům. V těchto přiložených dokumentech naleznete harmonogramy předmětů určené pro studenty prezenční formy studia, a to pro 1. a 2. ročníky bakalářských studijních programů a 1. ročníku navazujícího magisterského studijního programu. V uvedených předmětech bude online výuka probíhat. U předmětů, které nejsou v tabulce uvedeny, záleží na garantovi/vyučujícímu, zda k online výuce přistoupí. Pokud se vyučující rozhodne pro online výuku, musí postupovat dle článku 3) RD/09/2020. Pokud vyučující u předmětů, které nejsou uvedeny v tabulce, nevyužije možnost online výuky, bude se studenty až do konce výuky komunikovat tak jako dosud, tedy prostřednictvím LMS Moodle apod. Co se týká způsobu zkoušek a vypisování zkouškových termínů budou studenti včas informováni.

Rozvrh pro studenty kombinovaného studia bude vytvořen a včas jim zaslán a zveřejněn.

22. 4. 2020

  • Rozhodnutí děkanky související s online výukou v prezenční a kombinované formě studia v období 27. 4. 2020 – 23. 5. 2020 – Rozhodnutí děkanky č.09/2020

21. 4. 2020

20. 4. 2020

19. 4. 2020

17. 4. 2020

  • Další ze série příběhů našich studentů. Tentokrát od studentky 2. ročníku studijního programu Ochrana obyvatelstva – Zuzana Nguyenová.

14. 4. 2020

  • Jsme hrdí na to, když se dozvídáme kolik našich studentů pomáhá v této nelehké době druhým, a o to více jsme hrdí, když k nám na fakultu přijde takový email – Viktor Kalina.

7. 4. 2020

  • Dovolte, abychom vám dnes představili další příběh studenta. Čím se zabývá a jak pomáhá druhým si můžete přečíst zde – Bibiána Čelková.

1. 4. 2020

  • Předpokládaný harmonogram k 1. 4. 2020 – FAQ/01/04/2020.
  • ČLA: logistika zboží funguje jen za cenu enormního nasazení a vysokých nákladů – tisková zpráva.

30. 3. 2020

  • Na naší univerzitě vznikl velmi aktuální podcast s psycholožkou Mgr. Alici Kutnarovou z psychologické poradny UTB a z Ústavu krizového řízení Fakulty logistiky a krizového řízení UTB. Vypráví o falešných potřebách, studentské depresi, konzumaci informací, konceptu nenásilné komunikace, samostudiu a režimu… Zkrátka o tom, jak se nejen jako student poprat sám se sebou, se současnou situací a nepoprat se s těmi, s nimiž sdílíme karanténu. Moderátor Adam se nechal zanalyzovat za vás.  Poslouchejte zde.
  • Studentka, která se podílí na šití roušek pro Prostějovskou nemocnici s odhodláním nepřestat, dokud bude potřeba. To je další z příběhů našich studentů – Lucie Hladká.

27. 3. 2020

  • V dnešním příběhu přinášíme video reportáž z Českého Těšína z Regionální televize Třinec, kde v těchto dnech hlídají hraniční přechod vojáci AČR, u nichž působí i náš student Michal Handl.

26. 3. 2020

  • Další příběh naší studentky, která v těchto dnech pomáhá se zamezením šíření koronaviru si můžete přečíst zde – Nikola Beňová.
  • Stanovisko České logistické asociace k úloze logistiky v podmínkách nouzového stavu – stanovisko.

25. 3. 2020

  • První z mnoha příběhů o studentech Fakulty logistiky a krizového řízení, kteří v těchto dnech pomáhají se zamezením šíření koronaviru si můžete přečíst zde – Lucie Chromcová.

24. 3. 2020

  • Aktuální informace o ubytování na studentských kolejích naleznete v tomto dokumentu – FAQ/24/03/2020.

19. 3. 2020

  • Vyjádření k aktuální situaci a výuce na Fakultě logistiky a krizového řízení a odpovědi na dotazy studentů naleznete v tomto dokumentu – FAQ/19/03/2020.
  • UTB rozšiřuje síť dobrovolníků! Přihlásit se můžeš vyplněním formuláře na http://bit.ly/spoluprotikoronaviru nebo víš o někom, kdo potřebuje pomoc? Vyplň dotazník na http://bit.ly/poptavampomoc.

18. 3. 2020

16. 3. 2020

11. 3. 2020

Fakulty a součásti

Zavřít