Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Otevřít navigaci
Ing. et Ing. Paed Petr Štefaňo, CSc.
Odborný asistent

Ing. et Ing. Paed Petr Štefaňo, CSc.

Ústav ochrany obyvatelstva
E-mail: stefano@utb.cz TEL: +420 576 038 069 Kancelář:
H1/183.19

Výuka

Konzultační hodiny

úterý 10.00 - 12.00

Životopis

Vzdělání

1995-1997      University of Klagenfurt (Rakousko) Ing.Paed.IGIP

Obor Inženýrská pedagogika

1994                University of Koblenz  (SRN), kurs „Innere Führung“

 

1991                Pedagogická fakulta University Karlovy v Praze

„Staff Development in Higher Education“

1987-1990      Pedagogická fakulta Univerzity Palackého v Olomouci (CSc).

externí studium, obor 75-01-9 pedagogika.

1985-1986      Filozofická fakulta Univerzity Palackého v Olomouci

(Studium vysokoškolské pedagogiky)

1974-1978      VVŠ-TTZ (Žilina, Slovensko) fakulta logistiky  (Ing.)

Obor organizátorsko-ekonomický, zabezpečení PHM

Průběh zaměstnání

Od 2/2022      odborný asistent Ústavu ochrany obyvatelstva, Fakulty ligistiky a krizového řízení Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně

2013 – 2015   vedoucí evidenčního oddělení pro digitalizaci dokumentů fy ELSYST

1991 – 2020   jednatel a majitel společnosti PROMPT Olomouc s.r.o. – odborný velkoobchod

1993 – 1999   vedoucí skupiny pracoviště pedagockých a psychologických služeb rektorátu

1991 – 1993   vedoucí vědecko-metodického pracoviště rektorátu VVŠ-PV Vyškov

1990 – 1991   lektor na Centru pro studiu vysokého školství pro akademické pracovníky

1986 - 1991    vedoucí skupiny ekonomických předmětů VVŠ-PV Vyškov

1983 - 1986    odborný asistent katedry logistiky zabezpečení PHM, VVŠ-PV Vyškov

1978 – 1983   Voják z povolání - Inženýr oboru logistiky zabezpečení PHM, útvar Žilina

 

Další publikace

ŠTEFAŇO, P.: Zásady provádění exkurze  možnosti použití této formy ve výuce předmětu.  Vyškov, VVŠ-PV, 1985, 32 s.

ŠTEFAŇO, P.: Systém řízení samostatné práce posluchačů dálkového studia s využitím metodicko studijních materiálů. In.: Sborník příspěvků z V. vědeckého kolokvia křízení osvojovacího procesu, Vyškov, VVŠ-PV, 1987, s. 56

ŠTEFAŇO, P.: Zásady pro vymezování a formulace vzdělávacích cílů. Vyškov, VVŠ-PV 1993,  59 s.

ŠTEFAŇO, P.: Aplikace her hraní rolí v přípravě učitelů. . In.: Sborník příspěvků z X. vědeckého kolokvia křízení osvojovacího procesu, Vyškov, VVŠ-PV, 1992.  s.107-109.

In.: Sborník příspěvků X. Ekonomika a organizace zabezpečení materiálem. Vyškov, VVŠ-PV, 1985, 68 stran

 

ŠTEFAŇO, P.: Studijní úspěšnost v odborných předmětech a její prediktory. Kandidátská disertační práce ve vědním oboru 75-01-9 Pedagogika. Pedagogická fakulta Univerzity Palackého v Olomouci. Olomouc, 1990, 152 s. Školitel: prof. PhDr. Dana Tlollingerová, CSc.

ŠTEFAŇO, P. – KŘÍŽ, O.:  Vybrané kapitoly z metodologie pedagogického výzkumu a pedagogické statistiky. Vyškov, VVŠ-PV 1993. 51 s.

ŠTEFAŇO, P.: Some problemsand Solutions in the Field of Quality of Management in Higher Education. In.: Improving University Teaching. Report 2nd Summer School for the Development of University. Ljubljana, 1993, s. 31-33.

ŠTEFAŇO, P. – ZAHRADNÍČEK, P.: Evaluace a autoevaluace na VVŠ-PV. Vyškov, VVŠ-PV, 1994, 86 s.

ŠVEC V., – ŠTEFAŇO, P. – HOLOUŠOVÁ, D. : Osobnost učitele, sebereflexe, autodiagnostika, evaluace a autoevaluace učitele. CURRICULUM PROJEKTU KURZU „Vysokoškolská pedagogika pro učitele inženýry podle evropských standardů. Praha, CSVŠ 1995.

ŠTEFAŇO, P. : Měření výsledků výuky a didaktické testy. CURRICULUM PROJEKTU KURZU „Vysokoškolská pedagogika pro učitele inženýry podle evropských standardů. Praha, CSVŠ 1995. s. 19.

ŠVEC V., – ŠTEFAŇO, P. – HOLOUŠOVÁ, D. : Inženýrsko pedagogické praktikum.  CURRICULUM PROJEKTU KURZU „Vysokoškolská pedagogika pro učitele inženýry podle evropských standardů. Praha, CSVŠ 1995. s. 21

ŠTEFAŇO, P. – ŠVEC, V.: Hodnocení výuky. In.: CURRICULUM PROJEKTU KURZU „Vysokoškolská pedagogika pro učitele inženýry podle evrop. Praha, CSVŠ 1995. s. 25

ŠTEFAŇO, P. . Realizace výuky In.: CURRICULUM PROJEKTU KURZU „Vysokoškolská pedagogika pro učitele inženýry podle evropských standardů. Praha, CSVŠ 1995. s. 25

ŠTEFAŇO, P. : Projektování výuky -Výukové cíle.: In.: CURRICULUM PROJEKTU KURZU „Vysokoškolská pedagogika pro učitele inženýry podle evropských standardů. Praha, CSVŠ 1995. s. 27

ŠVEC V., – ŠTEFAŇO, P. : Student a měření výsledků jeho výuky. CURRICULUM PROJEKTU KURZU „Vysokoškolská pedagogika pro učitele inženýry podle evropských standardů. Praha, CSVŠ 1995.

ŠTEFAŇO, P.: Zásady pro vymezování a farmulace výukových cílů. Vybrané texty inženýrské pedagogiky. Vyškov, VVŠ-PV 1996. 42 s.

ŠTEFAŇO, P. – ŠVEC, V.:  Vysokoškolská cvičení . Text k předmětu Inženýrská pedagogika. Praha, CSVŠ 1996. 26 s.

ŠTEFAŇO, P.:  Vysokoškolská přednáška. Texty k předmětu Inženýrská pedagogika. Praha, CSVŠ 1996. 26 s.

Fakulty a součásti

Zavřít